Tuesday, June 9, 2009

kaka to real madrid

actually dunno wut to say lah kan...no comment je actually...itu lantak dia lah kan, hidup dia,dia nak buat apelah kan,n lantak real madridlah kan beli dia dgn harga termahal di dunia(kaya milan)...sbenarnye dia ni bukannye loyal sgt pun,dah lame aku perasan pun...yelah,he always said at the conf 'owh i'll be honored to play in EPL n blabaablabl' kannnn...mmg lah he's a great player,but u know,when someone is so good,he has his own ego n proud of himself..so if he thinks he can do much better in Real n 'can win tittle with real madrid'(this sentence veryyyy familiarrrr haha),as u wish, kaka...i just dun care...abgku sgt sedih n keciwa,pagi2 buta dah msg aku..hahahah pastu aku xbalas(terlupa)...pastu dia bg lg msg 'ko xsedih ke'..hahahahah mcm org frust je mamat nih..hahahhaha...pastu aku balas 'aku xreply sbb aku bengang lah (konon la),lantak dia ah nk g sana' hahahaha..

semoga ricardo izescon dos santos leite itu berjaya di real madrid dan kuberharap canna dapat menjaganye dan bagi advice 'plz dun be like me,i was just like u be4,n i dun mad at u coz u stole my line,but i just hope u fulfill ur promise,dats all'..hahah

No comments:

Post a Comment