Thursday, April 2, 2009

jawab Tag dari Cek Puple

1. Apakah benda yang palingg penting dalam hidup kamu?
-laptop

2. Apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?
-jem lady's choice..ahakzzz lapooo!

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?
-stadium bola sepak

4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?
-sejak form3,hahaha owh inzaghi ku..yaya aku tau ko wat muke mencebik kan.well im single...dowh..

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?
-daaaa of cozlah takkk...still tgh mencarik,experiment ehehehe

6. Di mana restoran akhir kamu makan malam?
-aku dah lame xdinner kat restoran..wawa

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
-uhuuu buku semantik kot..ntah xingat

8. Nama penuh anda?
- shahrina anak md.shah ahaaaa

9. Kamu lebih senang dengan ayah atau emak?
-lebih suke cite sama mama

10. Namakan seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?
-any italian footballer

11. Sebutkan nama 8 sahabat yang rapat dengan kamu
- cek purple,cek ayam,anjun,adek farah,k.ain,nik,khairi,nono

12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?
-yup2...di bangi gune tgn,tp sminggu skali gune mesin,di rumah gune mesin..wahhh detailnyeee

13. Tempat yang paling seronok yang kamu ingin pergi?
-nak pegi cameron lagi...aritu xsempat jelajah smua..cameron is so beautiful!!!

14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..
-aku nk ckp lebih dr 5 ley x..garang,banyak cakap,mulut celupar suke ati nk ckp apa,gile,boros,suke sgt blanja org pastu t sengkek,suke gado dgn a.gg,CENGENG!..hahahahahahahahahaha...aku sgt suke cite sama ini org y tag aku..

15. 8 perkara yang saya gilai
-coklat,tgk drama jepun,marshmallow,ice kream,kasut,baju,ac milan,novel ramlee awang murshid..

16. Pelukan atau ciuman?
-pelukan...kot

17. 8 buah buku yang paling baru di baca?
-minna no nihongo
-introduction of sociolinguistic
-semantik&pragmatik
-sng cite smua buku kos aku ah..

18. 8 lagu yang kamu boleh dengar berulang kali?
- xray by nabila huda
- cinta ini membunuhku by d'masiv
- sampai syurga by faizal tahir
- coba by faizal tahir
- fall 4 u by secondhand serenade
- aurora by estranged
- build god,then we'll talk by patd
- planetarium by ai otsuka

19. mari main TAG 8 orang lain.
- sape2 je la

4 comments:

  1. wakakakak..
    cam jamban ko kutok aku an???
    tunggu ah ko esok..
    lahanatttttttttttttttt
    dush!!!!!~

    ReplyDelete
  2. u r da very mangkok jamban plusssss tayek busok

    ReplyDelete
  3. eh mangkok tingkat,senyap ah ko...aku sepak ko masuk gua musang kang...

    ReplyDelete