Saturday, April 25, 2009

klakar plak

aku ley bertekak kat youtube dgn sorg minah ni psl tomok...hahahahha..dah kate aku xley tido kan...ape lagi aku carik gadoh ah...hahaha minah ni agak budus ah..sbb dia ni agung2kan sgt american idol..ada ke dia suh aku tgk american idol..dia xtau aku sanggup blk umah nk tgk ulangan american idol...hahahahah...go go adam lambert!..drp dia tu minah david cook...wakakakka...xada ah,dia kutuk2 tomok 'nyanyi xsedap lah xada rupe lah blablabla'...aku kesian kat tomok..ye ah mamat ni cube berubah ikut arus, dia dah berjaya jumpe diri dia, muzik dia, originality dia..but then ppl still criticize him coz his vocal...mmg lah vocal dia average je..kalo vocal gempak album xley jual, tu lagi susah kannn..dah ah malas aku nk bebel nih...y penting lepas ni, kalo si tomok nih, g amek/wat lagu mcm haprak,mmg nk kene baling telur ah..ye ah smua org sibuk pertahankan dia tuuu..bg dia support...

p/s:aku xminat dia n i dun think he's hot hahahahah..cume minat music originality dia je...okeyyyy

No comments:

Post a Comment